- Zaměstnanci školy
- Fakultní pracoviště
- Školní poradenské pracoviště
- Projekty a granty
- Školní časopis
- Školní knihovna
- Úspěchy našich žáků
- Práce našich žáků
- Absolventské práce - 9. roč.
- Tábor s veverkami
- Příměstský tábor s veverkami
- Veverčí desatero
- ECDL - PC gramotnost
- Etický kodex zaměstnanců
- Ztráty a nálezy
- Realizované ankety
- Pro žáky - cizince
- Spolek rodičů
- Výběrové řízení
- Veřejné zakázky
Práce našich žáků
- Písmena (Keramický kroužek)
- Houby (Keramický kroužek)
- Projekt – KLÁŠTER (7.C)
- Dýně (Keramický kroužek)
- Mumie (2.A)
- Podzimní zátiší z přírodnin (5.C)
- České pověsti pomocí AI (6.A)
- Sestavení báje podle předlohy (6.B)
- Rybka v moři (Keramický kroužek)
- Keramické sošky (Keramický kroužek)
- Pracovní činnosti - kolem školy (5.A)
- Bedřich Smetana (5.B)
- Pracovní činnosti (7. a 9. třídy)
- Keramika - sluníčka (Keramický kroužek)
- Keramika - zajíčci (Keramický kroužek)
- Recepty (5.A)
- Příběhy (5.A)
- Vítáme jaro (Keramický kroužek)
- Kočky a sovy (Keramický kroužek)
- Keramika - obálky (Keramický kroužek)
- Písmenka s říkankami (5.B)
- Českoslovenští letci v bitvě o Británii (9. třídy)
- Valentýn (Keramický kroužek)
- Zima (Keramický kroužek)
- Mazlíčci (5.A)
- Metaforická abeceda (5.B)
- Sněhuláci (4.C)
- Klauni (4.C)
- Zátiší s dýní (4.C)
- Adventní věnce (4.C)
- Tvorba obalu knihy (5.B)
- Roční období (4.C)
- Podzimní zátiší (4.C)
- Jablka (5.B)
- Vystoupení žáků na festivalu Zrcadlo umění (Dramatický kroužek)
-
Projekt Lidské tělo (5.C)
-
Moje zvířátko (5.A)
-
Vzpomínka na dopravní hřiště (5. A)
- Paní Vesna (5. C)
-
Vzpomínka na Velikonoce (4. A)
- Z projektových hodin přírodovědy (5.C)
- Jarní veršování (4.A)
-
Veršování na téma Zima (4.A)
- Básně na téma Hobby (4.A)
-
Portréty (5.C)
-
Podnebné pásy (5.C)
-
Papírová zvířátka (4. A)
-
Barevné stromy (5. C)
-
Sněhové vločky (4. A)
-
Proč (ne)mám rád(a) listopad (slohové práce žáků 9. roč.)
- Vzpomínky na Vánoce (4. A)
-
Nebezpečná jízda (slohové práce žáků 5. A)
-
Adventní kalendáře (4. C)
-
Paní Zima (5.C)
- Můj první školní den (4.A)
- Dýně (4.A)
- Laboratoře (5.B)
- Strom odpadkovník (4.A)
- Živá mrtvá Země (5.C)
-
Podzimní zátiší (4.A)
-
Houby (1.B)
- Houby (5.C)
-
Den s dopravní výchovou (5.A)
-
Záložky tatínkům (5.B)
-
Sběratelská vášeň (5.B)
-
Vymyšlené inzeráty (5.B)
-
Pampelišky (5.B)
-
Kytičky maminkám (5.A, 5.B)
-
Letem světem středověkem (4.C)
-
Barevná sluníčka (3.A)
-
Pardubice v angličtině (prezentace 7. tříd)
-
Národní divadlo (8.B)
-
Environmentální projekty (8.A, 8.B)
-
Moje oblíbená hračka (3.A)
-
Dárek – slohová práce (3.A)
-
Akrobacie (8.B, 8.D)
- Akrobacie (7.B, 7.D)
- My favourite animal (6.ABCD)
- Bájní draci (4.C)
- Ich (7.AB)
-
Projektové práce (3.A)
-
Daktyloskopie (8.B)
-
Pitva ledivny (8. třídy)
-
Obrysové mapky států (9.B)
-
Pracovní výchova (8. roč.)
-
Karnevalové masky (3.A)
-
Hádanky (5.B)
-
Vánoční příběh (5.B)
-
Z hodin českého jazyka - bajky, kniha, charakteristika (6.C, 7.B)
-
Pitva srdce - laboratorní práce (8.A, 8.B, 8.C, 8.D)
-
Zimní čepice (4.A)
-
Kulichy (1.C)
-
Povídání o křídách (5.B)
-
Zima s horkým čajem (4.B)
-
Výtvarná výchova (5.A)
-
Zelená brána (3.A)
-
Podzimní les (4.B)
-
Vodníci a čarodějnice (1.A)
-
Adventní kalendáře 3.B)
-
Hmyz (4.B)
-
Čím bych chtěl být (3. A)
-
Dárek - slohové cvičení (3. A)
-
Online výuka žáků (3. A)
-
Kdo je hrdina? (4. B)
- Svět jablíček (4.C)
- Draci (4.B)
- Zmrzliny (4.B, 4.C)
- Příprava na vyjmenovaná slova (3. B)
- Podzim v 3. A při výtvarné výchově (3.A)
- Tkaní v 7. třídách
- Karnevalové masky (2.A)
- Jarní květiny (2.B)
- Zimní krajina a Paní Zima (2.A)
- Večerníček v 1.A
- Pracovní činnosti v 5. třídách
- Práce žáků 2.A - Sněhuláci a ponožky
- Večerníček v 1.C
- Sněhuláci v 2.B
- Scénka dramatického kroužku
- Práce žáků 2.B v hodinách výtvarné výchovy
- Sluníčka 2.A
- Autoportréty žáků 3.A
- Tvorba obrázků k zápisu
- Slohové práce na téma O čem nejraději sním (9.A, 9.C)
- Nejhezčí denní doba a roční období (9.A, 9.C)
- Zajímavé popisy, i dějové (9.A, 9.C)
- Kulichy (1.B)
- Námořníci (1.B)
- Co mi škola dala a vzala (8.A, 8.C)
- Modely kvádrů (5.A)
- Referáty žáků 5. tříd z vlastivědy (5.A, 5.B)
- Pokusy o vlastní portréty v hodinách literatury (8.A a 8.C)
- Dárečky pro budoucí prvňáčky k zápisu (žáci 5. - 9. roč.)
- Výlet do minulosti v hodinách českého jazyka 8. A a 8. C
- Moje oblíbené místo žáků 8. A a 8. C
- Literární pokusy o nové pardubické pověsti ve znamení zvěrokruhu (8.C)
- Když otvírám knihu (7.A, 7.C)
- Procházka lesem (7.A, 7.C)
- Moje oblíbené místo (7.A, 7.C)
- Pokus o nonsensovou poezii v 7.A a 7.C
- O sportu v hodinách slohu v 6. A
- Pohled do budoucnosti očima žáků 9. A
- Cesta do školy v hodině slohu v 6. A
- Roční období v hodinách slohu v 9. A
- Literární pokusy žáků 9.A
- Jak jsme ublížili planetě Zemi (práce žáků 8. A)
- Slohové práce žáků V. B na téma Štěstí ne/čeká
- Výuka slohu v 6.B - Žáci 6. B pojali svou výuku popisu pracovního postupu skutečně jako moderní lidé 21. století. Svůj domácí úkol – popis pracovního postupu při výrobě zvoleného jídla – natočili ve formě videa a výsledné výrobky (v tomto případě bábovky) pak přinesli, se svolením rodičů, ochutnat spolužákům. A tak jsme ve třídě po popisu ve formě videoreportáže mohli i ochutnávat. Stejně dobrý nápad pak měli i kluci „hokejky“, kteří pracovní postup při oblékání své výstroje natočili jako instruktážní film také. Bylo to výborné, gratulujeme. foto1, foto2. Heslo pro přehrání videa je "zsbrve".
- Sněhová vločka (práce žáků 8. A)
- Líčení v hodinách slohu 8.A
- Kamarád do nepohody v hodinách slohu 8. A
- Máme rádi Pardubice (soutěž, powerpointové prezentace, 30MB)
- Zima v 5. B (básnické pokusy v hodinách literatury)
- Hry se slovy v 5. B
- Vývoj tance a hudby (6. B) - V rámci výchovy k občanství jsme se v 6. B zabývali způsoby, jak zlepšit komunikaci a schopnost domluvit se a spolupracovat na společném díle. Žáci dostali možnost si zvolit projekt, na kterém by si to vyzkoušeli. Vybrali si natáčení videa. Protože několik dětí se věnuje tanci, shoda ohledně tématu zavládla poměrně rychle. S průběhem natáčení už to tak snadné nebylo. Každý měl svoji roli, na které se celá třída domluvila. Přesto mnohdy docházelo k poměrně vášnivým výměnám názorů. Nakonec ale vše dospělo ke zdárnému cíli. Video s názvem Vývoj tance si žáci 6. B vymysleli, natočili i sestříhali sami.
- Z hodin slohu
- Práce žáků 8.B v hodinách slohu a literární výchovy
- Roční období v hodinách slohu
- Žánrové obrázky (9.B)
- Nové pardubické pověsti v hodinách slohu (8. B a 9. B)