- Zaměstnanci školy
- Fakultní pracoviště
- Školní poradenské pracoviště
- Projekty a granty
- Zvýšení uplatnitelnosti na trhu práce
- Operační program J. A. Komenský
- Projekt EU Šablony III.
- Doučování žáků škol
- Projekt EU Personální podpora II
- Projekt EU Personální podpora
- Olympijský víceboj
- Atletika pro děti do škol
- Gymnastika do škol
- Společně čteme a učíme se cizí jazyky
- Národní plán obnovy - Digitalizujeme školu
- Podpora ekologické výchovy a osvěty 2015
- Záložka do knih spojuje školy
- Tablety do škol
- Školní časopis
- Školní knihovna
- Úspěchy našich žáků
- Práce našich žáků
- Absolventské práce - 9. roč.
- Tábor s veverkami
- Příměstský tábor s veverkami
- Veverčí desatero
- ECDL - PC gramotnost
- Etický kodex zaměstnanců
- Ztráty a nálezy
- Realizované ankety
- Pro žáky - cizince
- Spolek rodičů
- Výběrové řízení
- Veřejné zakázky
Projekt "Společně čteme a učíme se cizí jazyky"
Na základě projektu „Společně čteme a učíme se cizí jazyky“ v hodinách českého jazyka především od 2. do 7. třídy skutečně hodně čteme a děti četba knih neuvěřitelně baví, na hodiny čtení se těší, většinou to považují za odměnu, nemusí se totiž zabývat například velmi nezáživnými pravopisnými pravidly.
V prvních čtenářských dílnách si menší děti, ale i některé větší knihy pouze prolistovaly, prohlížely si obrázky. Ve vyšších ročnících se v prvních dílnách žáci při četbě soustředili především na hlavního hrdinu. Sledovali, jaké má vlastnosti, jak vypadá, jak se obléká, jakou poslouchá hudbu, v jakém prostředí žije. Odhadovali, co mají s hrdinou společného, v čem jsou odlišní. Zjišťovali jeho problémy, snažili se mu poradit, psali mu fiktivní dopisy. Báječné byly ty hodiny, v nichž děti předvídaly další děj. Přemýšlely, jaký je záměr autora, zda chtěl knihou poučit i pobavit. V některých hodinách se seznamovaly s ilustrátory.
Občas si děti knihy půjčovaly domů, aby si je mohly dočíst. V hodinách se všichni maximálně soustředili a těšili se, co se zase v další hodině dozvědí.