Pro smluvní partnery
- Zásady provozu školní jídelny se řídí Vyhláškou č. 107/2005 Sb., ve znění pozdějších předpisů a hygienickými předpisy. Základní vyhlášky a předpisy jsou k dispozici v kanceláři školní jídelny. Strávník má nárok na oběd, jen pokud má na svém kontě obnos, který plně pokryje cenu oběda. Nesnědené jídlo strávník musí vrátit společně s použitým nádobím na určené místo.
- Jídelní lístek sestavuje vedoucí školní jídelny ve spolupráci s vedoucím kuchařem podle zásad zdravé výživy a dodržování spotřebního koše vybraných potravin. Je sestavován obvykle na měsíc dopředu a vyvěšen ve školní jídelně, případně na webu školy.
- Provoz školní jídelny
- Výdejní doba pro cizí strávníky 10,55 - 11,35 hodin
- Výdejní doba pro výdej do MENUBOXŮ na recepci 14,00 - 14,30 hodin - JÍDLONOSIČE NELZE Z HYGIENICKÝCH DŮVODŮ POUŽÍT)
- Strávníci jsou povinni řídit se provozním řádem, pokyny vedoucí školní jídelny, dohlížejícího pracovníka a kuchařek. Strávníci se chovají při stravování ohleduplně, v souladu s hygienickými a společenskými pravidly při stolování.
- Mimořádný úklid jídelny během výdejní doby (rozbité nádobí, rozlitý čaj atd.) zajišťuje uklízečka.
- Výše úhrad stravného stanoví vedoucí školní jídelny, která je povinna se řídit výživovými a finančními normami, které jsou uvedeny ve Vyhlášce č. 107/2005 Sb., § 5, odst. 1, 2. Strávníci jsou zařazeni do kategorií podle věku, kterého ve školním roce dosáhli. Podle věku strávníka jsou upraveny i výživové a finanční normy.
- Čip ke stravování a vstupu do školy obdrží strávník v kanceláři za úhradu 130,- Kč při přihlášení ke stravě a zaplacení stravného. Jeho ztrátu je ve vlastním zájmu povinen okamžitě ohlásit v kanceláři.
- Vyúčtování na konci školního roku bude provedeno u každého strávníka na základě jeho pokynů s těmito možnostmi:
- vrátit zůstatek na účet plátce stravného (nutno hlásit případnou změnu účtu plátce stravného),
- položky do 10,- Kč ponechat na kontě strávníka pro další školní rok.
- Doba prázdnin, případně mimořádného ředitelského volna - V těchto dnech jídelna až na výjimky nevaří a každý strávník je automaticky odhlášen. O těchto termínech strávníci budou s předstihem informováni na nástěnce ve školní jídelně.
- Dotazy, připomínky k jídelnímu lístku či provozu školní jídelny mohou strávníci sdělit vedoucí školní jídelny a řediteli školy.
- Odnášení nádobí a zbytků jídel ze školní jídelny je přísně zakázáno!
Přílohou provozního řádu je vypočítaná kalkulace mzdových a režijních nákladů na jeden oběd, která je uložena u vedoucí školní jídelny.
1. července 2022
Mgr. Leoš Šebela, MBA
ředitel školy